Search this blog

Wednesday, January 26, 2011

E mel kepada pengawai PTPTN

Tuan, assalamualaikum wrt

Saya memohon agar di periksa semula cara pehak tuan mengira kerana :
1. Surat tuan 
* Pada 03/03/2008 Ruj Surat : PTPTN/SPP/85XXXXXXXXXX

Anak saya tidak di benarkan bayar secara ansuran, lihat "post" bertarikh 3hb March 2008
Anak saya di kehendaki menjelaskan semua pinjaman  April 2008

2. Bayaran sebanyak RM7,600-00 telah dibuat dan sepatutnya kiraan faedah di buat kepada "outstanding balance" atau baki pinjaman sahaja.

3. Caj pentadbiran telah di janjikan oleh pihak kerajaan adalah 1% telah dikurangkan (dan bukan lagi) 3%.

Saya juga memohon kerana agar tuan poskan 
1. Semua dokumen yang di lampirkan dalam emel tuan
2. Keputusan mahkamah 

Kepada alamat yang telah saya majukan kepada pihak tuan melalui surat "AR register" yang telah pihak tuan terima pada 30hb December 2010.

Saya akan susuli dengan surat resmi .

wassalam


No comments:

Post a Comment